Нашият екип предлага абонаментна поддръжка, сервиз и поправка на компютри, лаптопи, сървъри, монитори, принтери и всяка друга периферия. Ако имате проблем с компютър или лаптоп, нуждаете се от сервиз или подмяна на хардуер, обадете ни се сега. Задайте въпрос или потърсете съвет от нас за профилактиката на Вашите компютри, лаптопи и офис оборудване. Разгледайте нашите планове за абонаментна компютърна поддръжка и изберете услугите, които ще са Ви необходими.
Ако качеството на Вашата дейност зависи от безпроблемната работа на Вашите компютри, ако имате важна информация, която трябва да бъде пазена сигурно, ако цените своето време, абонирайте се за компютърна поддръжка от Smart Call. Ние ще поемем грижата и отговорността за всичко, свързано с Вашата компютърна и офис техника. Предлагаме реакция до 1 час след повикване!
Водещ принцип в работата ни е да ползваме всичката информация, която ни е предоставена при пълна конфиденциалност. Вашата фирмена тайна е важна за нас!
Поддръжката включва, но не е ограничена до:
- Постоянен компютърен сервиз и реакция на място при клиента в рамките на договореното време за реакция.
- Профилактика на компютърната техника, проверка състоянието на мрежата и инсталираното програмно осигуряване.
- Незабавна реакция при проблем чрез дистанционен достъп (TeamViewer, Remote Desktop).
- Мониторинг на вашите сървъри, и мрежови устройства
- Поддръжка Linux и Windows сървъри.
- Поддръжка на Active Directory и Exchange сървъри.
- Поддръжка на Asterisk, FreeSWITCH и други сървъри за IP телефония.
- Ремонт на компютърна техника: компютри, преносими компютри, принтери, монитори и др.
- Поддръжка и периодични проверки на мрежата и активното LAN оборудване и мрежовите устройства (рутери, access points и др.).
- Безплатна консултация и помощ по телефон, Skype, ICQ или e-mail.
- Консултиране при взимане на решения за интернет доставчик и други подобни.
- Грижа за връзката с трети лица и фирми – Интернет доставчици, телефония, климатизация на сървъри, гаранционни ремонти в трети фирми, софтуерни компании.
- Доставка на консумативи.
- Преференциални цени за закупуване на софтуер и хардуер.
- Доставка на консумативи: тонери, мастилници, хартии. Рециклиране на тонери.
- Осигуряване на техника под наем (проектори, екрани, компютри, принтери и др.).
- Първоначално диагностициране на състоянието на компютърната техника и програмното осигуряване. Оценка на IT риска.
- Изготвяне на предложение за оптимизация на дейността.
- Инсталация на новозакупени компютърни модули и програмно осигуряване.
- Диагностика, ремонт и подмяна на дефектиралите модули с еквивалентни при възникване на хардуерни проблеми.
- Следене за обновяването на антивирусната защита с информация за новите вируси.
- Следене за правилното архивиране на данните.
- Навременна информация и препоръки за нови версии на инсталираното програмно осигуряване.